Service & Support

Services & Support 

Bij Document Solutions Groep gaan we verder dan alleen het leveren van producten. We bieden een compleet servicepakket, uitgebreide support en professionele consultancy. Dankzij onze landelijke dekking en ervaren serviceteam zorgen we ervoor dat jouw systemen blijven functioneren zoals het hoort – zonder zorgen. 

Altijd verzekerd van betrouwbare service 

Onze gecertificeerde service engineers en specialisten staan dagelijks klaar om jouw organisatie te ondersteunen. Denk aan: 

  •  Installatie van nieuwe apparatuur 
  •  Implementatie van oplossingen op maat 
  •  Preventief en correctief onderhoud 
  •  Snel verhelpen van storingen 
  •  Training en instructie van medewerkers 

Dankzij ons slimme servicemanagementsysteem wordt onderhoud op afstand uitgevoerd en ontvang je toners automatisch op het juiste moment. Jij hoeft nergens aan te denken – wij regelen het. 

Consultancy: inzicht, advies en optimalisatie 

Wil je meer grip op je print- en documentomgeving? Onze consultants helpen je met: 

  • Grondige analyse van je huidige situatie 
  • Inzicht in kosten, volumes en mogelijke beveiligingsrisico’s 
  • Identificatie van knelpunten in processen 
  • Document- en AVG-assessments 

Op basis van deze inzichten geven wij een concreet en onderbouwd advies om jouw werkomgeving efficiënter, veiliger en toekomstbestendig te maken. 

Laat je volledig ontzorgen 

Of je nu op zoek bent naar technische ondersteuning, strategisch advies of een partner die gewoon met je meedenkt – wij staan voor je klaar. 

 Neem contact met ons op voor meer informatie of een vrijblijvend adviesgesprek. 

 Bel ons direct of  stuur een e-mail via het contactformulier. 

Hulp nodig?

Document Solutions Groep biedt support. Voor drivers, software, gebruikshandleiding of bekijk de veelgestelde vragen of vul onderstaand formulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wilt u toners, papier en andere kantoorartikelen bestellen, ga dan naar onze webshop onlineofficeofficesupllies.nl

Supportformulier

Handleidingen en drivers

Klik op het logo van het merk waarvoor u de gebruikershandleiding of driver wilt downloaden.

Kyocera printers van Document Solutions Groep - support
Brother printers van Document Solutions Groep - support
Triumph-Adler printers van Document Solutions Groep

Veelgestelde vragen

  • Heb je last van banen door je foto of logo? Meestal komt dit door het niet goed verdelen van de toner.
  • Dit probleem kan je oplossen door het kalibratie programma uit te voeren. Het kalibratie programma kun je vinden in het systeemmenu van je printer onder onderhoud.

De meeste printers kunnen meerdere soorten en gewichten van papier verwerken: normaal, dik, kleur, gecoat enzovoort, de gewichten kunnen variëren van 60gr/m2 tot wel 300gr/m2.

Wat voor papier je ook gebruikt, zorg voor de juiste instelling van je papiercassette.

In het systeemmenu van de printer kan je per papiercassette aangeven welk soort of gewicht papier je geplaatst hebt.

Last van strepen tijdens het scannen of kopiëren?

 

In de meeste gevallen zit er vuil op de scanglas van de scanner. Dit scanglas zit naast de grote glasplaat onder de klep.

De oplossing voor dit probleem is eenvoudig: reinig het scanglas met een droge doek.

Probleem nog niet opgelost? Gebruik dan een licht vochtige doek.

Staat uw vraag er niet tussen stuur dan het formulier op of neem contact op.