Document management

Wat is Document Management

Er zijn diverse definities voor document management (DM). De een nog mooier dan de ander. In het kort komt het erop neer dat Document Management een computer en software systeem is om digitale documenten en afbeeldingen te beheren en te archiveren door middel van scannen.

Waarom Document Management

Met een goed DM Systeem kunt u binnen een organisatie transparant en efficiënt werken. Dit bespaart tijd, geld en materiaal.

DMS met ELO Digital Office

Met de producten van ELO Digital Office bieden wij u high-performance software oplossingen op het gebied van elektronisch documentbeheer, digitale archivering en workflow management die het hele scala van Enterprise Content Management (ECM) bestrijken

De ELO productfamilie bestaat uit drie softwarepakketten:

  • ELOoffice is de entry-level DMS-oplossing voor zelfstandigen en kleinere organisaties.
  • ELOprofessional is met het modulaire client /server framework gericht op middelgrote ondernemingen.
  • ELOenterprise is de high end oplossing en platform-onafhankelijk, zeer schaalbaar en ook multi-client. Het is bijzonder krachtig wanneer deze wordt ingezet in datacenters en voor portals.

Al deze applicaties zijn volledig compatibel, waardoor eenvoudig bestanden onderling kunnen worden uitgewisseld maar ook op ieder moment upgrades van de ene naar de andere versie kunnen worden uitgevoerd.

 

Document management